Pelajari Dan Dapatkan Segala Tip-Tip Mengenai Perniagaan Internet Affiliate Marketing. Khas Newbie Internet Affiliate Marketing Yang Berminat Untuk Menjana Pendapatan Tanpa Had! Dapatkan 1 Tip 1 Hari Di Sini.

Saturday 12 July 2008

PayDotCom.com

PayDotCom.com sedang menawarkan promosi hebat dengan tawaran terhad kredit dan bonus perisian bernilai $ 100.00 apabila anda menyertai mereka buat kali pertama. Anda boleh mendapat komisyen hebat sebagai seorang Internet Marketer dan juga boleh juga menjual produk anda di sini.

Anda boleh menyertai PayDotCom secara PERCUMA!

Sila lihat klip video di bawah untuk mengetahui secara umum mengenai tawarannya.









Anda boleh 'refer' kepada sesiapa sahaja mengenai PayDotCom dan akan dibayar 20% secara TUNAI untuk sebarang jualan yang berjaya dilakukan terhadapr promosi hebat ini.

Jadi anda akan memperolehi $20 apabila seseorang menyertai PayDotCom secara percuma dan kemudiannya 'upgrade' kepada tawaran hebat ini!

Secara purata, setiap 100 orang menyertai secara percuma, secara puratanya 5 akan meng'upgrade' keahlian mereka. Ini bermakna anda akan memperolehi $100 untuk setiap 100 orang yang anda 'refer' ke PayDotCom.

Sekiranya anda 'refer' 1000 orang sebulan kePayDotCom, anda dijangka memperolehi komisyen sebanyak $1000 sebulan.

Semoga Berjaya!

No comments:

About Me

My photo
Niz S. is an active affiliate marketer who loves to teach others how to make money online. Learn how YOU can make a living as an affiliate marketer when you visit www.instantmoneyformula.com