Pelajari Dan Dapatkan Segala Tip-Tip Mengenai Perniagaan Internet Affiliate Marketing. Khas Newbie Internet Affiliate Marketing Yang Berminat Untuk Menjana Pendapatan Tanpa Had! Dapatkan 1 Tip 1 Hari Di Sini.

Saturday 12 July 2008

Bagaimana Perniagaan Internet Dijalankan?

Kita telah membincangkan hampir keseluruhan asas-asas dalam perniagaan internet.

Sekarang adalah masa yang paling sesuai untuk melihat dengan lebih dekat lagi terhadap 'DUNIA SEBENAR' kerja dari rumah ini.

  • Apa yang anda boleh jual?
  • Siapa pelanggan pilihan anda?
  • Di mana anda akan mendapat jualan?
  • Bagaimana untuk mendapat jualan?
  • Adakah mudah untuk mendapat jualan?
  • Apakah potensi pendapatan yang bakal anda perolehi?

Saya tahu anda akan benar-benar teruja (seperti saya ketika baru bermula pada suatu masa dahulu) mengenai perniagaan internet terutamanya apabila anda telah menjalankannya!

Saya telah menjalankan perniagaan ini dan masih melakukannya ketika ini dan percayalah terdapat beberapa perkara yang benar-benar mengancam minda saya (maksudnya - syoknya tak terkata).

Boleh dikatakan kadangkala terasa senang sangat - tetapi itulah yang paling baik kerana kita ini manusia - ada pasang dan surutnya. Kadangkala rajin tak terhingga dan kadangkala malas tak terkata :).

Jadi, anda telah bersedia?

Mari kita mulakan dengan FORMULA KEJAYAAN sesuatu perniagaan:

Pasaran <---> Permintaan <---> Trafik + Follow-up

Secara umumnya formula ini menyatakan bahawa - kenalpasti niche pasaran anda, cipta sesuatu permintaan/produk spesifik untuk pasaran anda, hantar ''trafik pasaran' ke permintaan/produk tersebut dan 'follow-up' terhadap permintaan/produk tersebut.

Nampak seperti mudah, mari kita bincangkannya dengan lebih lanjut:-

...bersambung esok...

No comments:

About Me

My photo
Niz S. is an active affiliate marketer who loves to teach others how to make money online. Learn how YOU can make a living as an affiliate marketer when you visit www.instantmoneyformula.com